מסעדות בשרים באילת

עיר השמש, הים, הקיץ הנצחי, הבירה והאוכל הטוב ירדתם דרומה והחלטתם להתפנק בחופשה, ובצדק. עכשיו אתם רק צריכים לדעת קצת על מסעדות בשרים באילת - ועוד יותר עדיף, על מסעדה אחת שווה במיוחד שתגיש לכם אוכל גורמה אבל לא רק - לצידו גם בירה מעולה בייצור מקומי

אילת היא ללא ספק עיר הנופש הישראלית המושלמת – ההרים החומים הכהים, מי הים בצבע הכחול העמוק וכל הסודות והקסמים שרוחשים החיים במעמקיו, מזג האוויר שקיצי תמיד, השמש והחופים הכייפים – כל אלו, ואינספור מלונות מושקעים, הופכים את העיר הדרומית ביותר בישראל למוקד משיכה לתיירים מקומיים וכאלו שבאים אליה מחו"ל. ומה צריך כדי לשדרג את החופשה ולהפוך אותה למושלמת? מסעדות בשרים באילת ורצוי כאלו שיגישו גם אלכוהול שווה!

כבר מ-2015 פועלת בעיר הכי דרומית בישראל מבשלת בירה בשם "סוף", השוכנת בלב אזור התעשייה, ומציעה לחובבי מסעדות בשרים באילת מקום מושלם שבו לוגמים בירה מקומית ייחודית המוכנת במבשלה עצמה, ונהנים מתפריט איכותי ומעניין שחלקו הארי עתיר במאכלי בשר שווים. אז כשאתם רעבים ומשתוקקים לסעודה שווה שתספק עוד חוויה לבילוי שלכם בעיר המדליקה, וכשהבטן מאותתת שמספיק עם ה"בטן גב" ושהגיע הזמן לתדלק את המצברים ולסעוד את לבכם כראוי, בין אם זה בשעות הצהריים או שאתם נמצאים כבר בזרימה לשעות הערב ולבילוי של אחרי הים והבריכה, כדאי לדעת שבתפריט של המבשלה (סוף) מככבות בין השאר מנות כמו: כבד אווז, קרפצ'יו סינטה, שרימפס מוקפצים, נקניקיות אסאדו ביתיות, פיש & צ'יפס, המבורגרים, סטייקים – פרגית, אנטריקוט, פילה בקר – ועוד הנאות בשרים ומנות משמחות אחרות. בכל המנות אפשר לחוש שהן מוכנות ממיטב חומרי הגלם ובהשקעה אינסופית במטבח המקום, וגם אי אפשר להחמיץ את הטריות של המאכלים הרעננים ומשמחי החך. כל מי שביקר כבר במקום וטעם מהתפריט המגוון חזר לעוד. ומי שחזר לעוד טוען שהמנות מצוינות פשוט אחת אחת ועונות על כל הציפיות שיש לנו ממסעדות בשרים באילת.

אבל יותר מזה, המבשלה היא לא רק עוד אחת ממסעדות הבשרים באילת, אלא באמת אטרקציה לתיירים, ישראלים מקומיים או זרים שהגיעו לעיר הנופש הישראלית לחופשה מארצות אחרות. הסיבה היא – מבשלת הבירה שפועלת במקום.  מבשלת סוף נפתחה בשנת 2016 ומאז היא פשוט מספקת לאורחיה ולתושבים מביני העניין בירה שווה בייצור עצמי. במבשלת הבוטיק הביתית מתגאה במה שאפשר לכנות "בירה חיה" – כזו שהגזים שבתוכה הם תוצר של תסיסת שמרים טבעית, ושטעמה משתנה כל הזמן ככל שהיא "מתפתחת" יותר. לצורך ייצור הבירות שלהם, שבו כבר צברו כמה שנות ניסיון וותק, משתמשים ב"מבשלה" בחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר – השמרים, הלתת והכשות מיובאים מחו"ל – בתוספת המים האילתיים, שהם מים "רכים". התוצאה – בירה לאגרית במתכונת אירופאית, אבל עם אופי אילתי אסלי ומשובח.

Call Now Button