מסעדת פירות ים באילת

אז מה עושים חובבי פירות הים והדגים כשמתחשק קצת אוכל טוב באילת? אוקיי אתם בחופשה בעיר הקיט הישראלית האולטימטיבית. ואתם נופשים ונהנים מהים, מהמלון ואולי גם מצלילות ושאר אטרקציות מקומיות, עם הילדים או החבר'ה. אבל מה עם אוכל טוב? האם החופשה שלכם לא ראויה גם לשדרוגים שיכולים לספק לה מקומות המתמחים בהכנת אוכל איכותי וטעים? למשל מסעדת פירות ים באילת, שיכולה להקפיץ את הביקור בעיר דרגה אחת למעלה

אילת היא עיר של בילויים ותיירות עם מולים מרהיבים וחנויות יפות המלאים בכל טוב, וכמה מהמלונות המפוארים ביותר שפועלים בארץ. בהתאמה היא מושכת אליה גם לא מעט בליינים ותיירים שרוצים לחוות חופשה מפנקת ועשירה בכיף עם הרבה קאלסה. אבל חוויה שכזו אמורה לכלול עוד משהו לא פחות חשוב מתענוגות מים במתכונות שונות – היא אמורה לכלול גם סעודות שוות. לכן אנחנו כאן כדי להמליץ ולהרחיב קצת על אחד המקומות המעניינים בעיר, ולא סתם אלא מקום שבהחלט נכנס לקטגוריה של מסעדת פירות ים באילת.

מבשלת "סוף" הממוקמת בלב אזור התעשייה באילת היא חלק רענן בנוף המוכר, כיוון שהיא לא סתם מקום אלא כזה שכבר שלוש שנים מספק לתושבים האיילתים ולאורחי העיר בירת בוטיק בייצור מקומי. לבטח כבר שמעתם על המבשלה ועל הבירות המעולות שלה. אולי אפילו הכרתם כבר את הסיפור של שלושת היזמים שפתחו את המסעדה-מבשלה בשנת 2016 והיו נחושים לחדש לעיר עם מקום שמתמחה בייצור בירה. אבל האם כבר ביקרתם? ואם ביקרתם, הידעתם שהמבשלה (או בשמה הנוסף "סוף") היא בעצם גם מסעדת פירות ים באילת?

 

כבר בכניסה למקום ניתן לחוש באווירתו המיוחדת ולגלות כי "סוף" מחולק לשניים – המסעדה ומבשלת הבירה המרתקת. אתם יכולים לערוך סיור במבשלת הבירה, לטעום ולשמוע על הייצור, ואז לעבור לחלק השני של המקום, כדי לבדוק מה יש לו להציע בתפריט. וכבר אמרנו – אמנם יש בתפריט המון מנות מגוונות אבל "סוף" מספקת מענה מושלם למי שמחפש מסעדת פירות ים באילת, וחוץ מבירה איכותית מקומית יוכלו חובבי פירות הים והדגים ליהנות מאוכל שופע כל טוב ממצולות הים. כך למשל תמצאו בין הצעות המסעדה מנות לנשנושים כמו: צ'יפס אנשובי או קלמרי מטוגן המוגש עם איולי טקילה. בין המנות למרכז השולחן תפגשו לדוגמה מאכלים מפתים כמו: מולים מוקפצים ביין, חמאה, שמנת, גבינה כחולה ועשבי תיבול או שרימפסים (חסילונים) מוקפצים ברוטב עגבניות טריות, עשבי תיבול וגבינת פרמז'ן. עיקריות כגון: פסטה פוזילי פירות ים – שרימפס, קלמרי ומולים ברוטב שמנת, בירת שיפון וגבינת דנה בלו; או מיקס פירות ים בנוסח איטליה – מולים, קלמרי ושרימפס ברוטב עגבניות, פרמזן ועשבי תיבול, המוגש עם אורז.

 

אז תגידו – נכון שביקור במבשלה ישדרג לכם את כל הבילוי בעיר הקיץ הנצחי? לגמרי!

Call Now Button